You were my dream come true.
TwitterFacebookInstagram



introduction

Hi. Here’s a peak to my life. Trying to get over the past.
Scram if you wanna bitch. Life’s a karma.
I love walking in the rain as no one can see me crying.

Clarabelle. Sweet Sixteen. Sept Baby.
Libra. Dancer, for I dance to live with no regrets.
♥THEBASICFIVES ♥AOC #LockerInTheMaking

Single, but my heart’s broken. Nothing left to fight for.
寻找真爱。。但什么才叫真爱呢?我累了。


Wishlist
TeenTop's Concert | Urban Decay Naked 2 Palette | Ipod Pad Mini | DC/Nike Kicks | Myuk Wallet | Water Bottle | New Earpiece | Beats Speakers | VS Perfume | DC/NewEra Snapback | Sephora Brush Set


Daily Dose of Me


Recent Posts


Never did I expect that.
Blessed.
Sweet 16.
Shooting Stars.
#sigh
Meant to be.
July gone as quick as the wind.
Hey June.
Now you know the truth.
Good and bad


求你了。
Wednesday, November 6, 2013 | Posted by Belle | 0 comment/s
我真的快要疯了。已经太迟了吗?但若我没办法放弃你怎么办呢?这几天我都在努力地想放开你走,忘了你。但我真的做不到。怎么想满脑子还都是你。为何让我如此的痛苦呢?你那时说过的话全都不是真心的吗?现在心真的非常痛。说我自私也好,但我真的不想放弃你。时时刻刻都在想着以前美好的时光。从远处望着你的背影,只能默默的关心你。难道我们真的就这样结束了吗?这几天以来,每当我闭上眼睛便会想起以前的我们。眼泪便一直不停的流。就像现在,我也是泪流满面。我真不知道自己几时才会停止哭泣。抱着那只玩具狗,哪怕不是真正的你,我也放不下。在这以前,我都在想考试快过了我们便有可能。我还以为只要我再努力忍;嫉妒也好、心酸也好,但不久后我们便能有个开始。我是多么想要持续这关系,但现在什么也没有了。表面上假装没事,但我心里真的以万分破裂了。看到你就只想冲过去拥抱你。我到底该怎么办呢?我看你早已忘了我吧。今天看到你,又让我动摇了;遇见你又无法坚持。我真像个傻瓜,还渴望你会回头看我一眼。我真的不想放手,难道你不能回到我身边吗?这几个月来,我到底对你算是什么?我快坚持不下去了。谁来帮我呀?这次能不能换我不需曾强呢?